T'escric el que vulguis

només m'ho has de dir

Un dia com avui a Sant Sadurní d’Anoia

El dia del Pilar a Sant Sadurní ningú recorda la “fiesta nacional”, no hi ha cap bandera per enlloc, ni tan sols enguany, que sembla que els ànims estan més caldejats. El 12-O sadurninenc es tenyeix de cava i bombolles. És la festa de les caves. El poble està ple de gent, venen de tot arreu, però majoritàriament de la província de Barcelona. Les caves de Sant Sadurní obren les seves portes a tothom qui vulgui visitar-les gratuïtament. I, què voleu que us digui, es fa una festa bonica i simpàtica. 

Ho visc fa uns anys des de dins, des del funcionament d’una cava, des de les pròpies visites. Tinc el plaer d’ensenyar les caves a qui les vol visitar el 12 d’Octubre. I m’agrada, m’agrada molt. M’agrada explicar a qui ens visita què fem i com ho fem. I sobretot, transmetre l’amor amb el que fem les coses a Sant Sadurní. 

A Sant Sadurní, el 12-O ens oblidem de tot, sobretot dels colors de les banderes. Però aquest any hi ha hagut un tema de conversa recurrent. El futur del país i la possible independència de Catalunya faran que el 12-O sadurninenc desaparegui? Alguns optimistes asseguren que això no desapareixerà mai, encara que Catalunya sigui independent, que si convé, ho traslladarem a l’11 de setembre. Haurem d’esperar per veure què passa. El que sí que tinc clar és que, a Sant Sadurní, no deixarem mai de brindar amb cava. Sigui quin sigui el motiu. Visca el Cava! 

Imatge

Single Post Navigation

Deixa un comentari

